Na koji način učimo?
U D teacher edukacijskom centru učimo engleski na zabavan i kreativan način.
Radimo po priznatoj CLIL( Content and Language Integrated Learning) metodi učenja jezika.
Naglasak stavljamo na komunikaciju, bez isticanja gramatičkih struktura. Tako djeca nemaju osjećaj učenja jezika već ga usvajaju kao što usvajaju materinji jezik.
Nastavni se sadržaji usvajaju na prirodan i djeci zanimljivi način - kroz igru, pjesmu, brojalice i dramatizaciju.
Osim konverzacije na stranom jeziku, djeca se u radu koriste radnom bilježnicom.
Kroz program se upoznajemo s običajima i kulturom drugih naroda i govornih područja.

Dobrobiti učenja CLIL (Content and Language Integrated Learning) metode:
Razvoj i poboljšanje jezičnih, digitalnih, međukulturalnih, komunikacijskih i osobnih kompetencija djece
- Usvajanje jezika na prirodan način kroz svakodnevne životne situacije
- Pomno planiranje sadržaja učenja i poticanje djece na ostvarenje zadanog cilja uz uvažavanje individualnosti i interesa djece
- Rano učenje stranoga jezika daje najbolje rezultate ako dijete uči kroz igru.
- Iako je učenje kroz igru zabavno, ipak predstavlja metodološki vrlo kompleksan proces, satkan od mnoštva faktora u međusobnom djelovanju.
- Dva su najvažnija faktora koja utječu na uspješnost ovoga procesa, a to su: bogatstvo izbora didaktičkog materijala (i samim time izmjena različitih aktivnosti tijekom sata) te učitelj kao pedagog i vrsni poznavatelj jezika koji podučava.

Osnovne karakteristike CLIL-a
Usvajanje jezika na prirodan način kroz svakodnevne životne situacije
Razvijanje sposobnosti razmišljanja kod djece na stranom jeziku
Pridobivanje pažnje djece u samom procesu učenja (njihov odnos prema učenju predstavlja novi izvor interesa za CLIL)
Razvoj jezičnih vještina kod predškolske djece, koja razvijaju svoja osnovna znanja.
Veliki naglasak je stavljen na fonetici i razvoju nastavnih jezičnih tehnika primjenjivih u predškolskoj CLIL metodologiji

Ciljevi CLIL-a:
Razvoj interkulturalnih komunikacijskih vještina
Priprema za internacionalizaciju
Pružanje mogućnosti djeci da sadržaje uče kroz drugačiju perspektivu
Poboljšanje jezične kompetencije stranog jezika
Razvijanje komunikacijskih vještina
Zanimljive metode i oblici rada
Veća motivacija za učenje